Obchodné podmienky

1. Všeobecné informácie

Iviskin.sk Slovensko
Tekhuset ApS
Østerbrogade 226 st. 1
2100 København Ø

Telefónne číslo: (+47) 458 73 285
Emailová adresa: podpora@iviskin.sk

CVR číslo: DK42867993
Oborový kód: 47 91 12

Predávajúci sa v nasledujúcom texte označuje ako predávajúci/predajca.

Kupujúci je spotrebiteľ, ktorý vykonáva objednávku, a v nasledujúcom texte sa označuje ako kupujúci/kupujúca.

2. Cena

Uvedená cena za tovar a služby je celková cena, ktorú musí kupujúci zaplatiť. Táto cena zahŕňa všetky dane, DPH a príplatky. Ďalšie náklady, o ktorých predávajúci neinformoval, nesie kupujúci. Všetky ceny na Iviskin.sk sú uvedené v eurách (dánskych korunách).

2.1 Náklady na dopravu

Keď si kúpite tovar z internetového obchodu, dostanete dopravu zdarma. Ak si prajete vrátiť tovar, Iviskin hradí náklady na vrátenie.

3. Podmienky

Podmienky sú záväzné pre obe strany, keď kupujúci odošle svoju objednávku predávajúcemu. Podmienky tiež nie sú záväzné, ak sa v ponuke predávajúceho v objednávkovom systéme v internetovom obchode alebo v objednávke kupujúceho vyskytnú v písaní, ktoré druhá strana mala rozpoznať ako chyby., ktoré druhá strana mala rozpoznať ako takéto chyby.

4. Platba

Predávajúci môže požadovať platbu za tovar od okamihu, keď je tovar odoslaný predávajúcim kupujúcemu. Ak kupujúci pri platbe používa kreditnú kartu alebo debetnú kartu, môže predávajúci pri objednávke zablokovať sumu nákupu na karte. Suma bude strhnutá v ten istý deň, keď je tovar odoslaný.

4.1 Sprostredkovateľ platby

Platba za produkty zakúpené v internetovom obchode môže byť vykonaná bezpečne prostredníctvom Stripe, PayPal alebo Klarna.

Stripe akceptuje bankové a kreditné karty MasterCard a Visa. Pri platbe uvádzate meno, číslo karty, dátum platnosti a kontrolné číslo (CCV). Vaša bezpečnosť a dôvera sú pre nás veľmi dôležité, a s partnermi ako Stripe je táto bezpečnosť zabezpečená.

Ak platíte pomocou PayPal, môžete si vybrať, či chcete zaplatiť zo svojho účtu PayPal alebo pomocou karty MasterCard/Visa (nemusíte mať vlastný účet PayPal na platbu kartou). IVISKIN nemá prístup k údajom o kreditnej karte ani k iným platobným informáciám od PayPal.

Klarna je platobné riešenie, ktoré vám ponúka viacero možností. Zaplaťte teraz: Tu môžete zaplatiť pomocou Visa, Mastercard a AMEX. Zaplaťte neskôr: Môžete si objednať tovar, dostať ho a zaplatiť do 14 dní. Financovanie: Môžete si rozdeliť nákup na splátky až na 36 mesiacov. Klarna Checkout používajú veľké reťazce ako napríklad XXL, Norwegian, Elkjøp atď.

IVISKIN spolupracuje s Klarna Checkout. Stripe, PayPal a Klarna sú uznávaní sprostredkovatelia platieb.

Nemáme prístup k platobným informáciám, ako je číslo kreditnej karty, ktoré uvádzate pri platbe. Tieto informácie sú šifrované a odoslané priamo im a nikdy nie sú na našom serveri. Dostávame len potvrdenie, že platba bola vykonaná, aby náš systém mohol označiť vašu objednávku ako zaplatenú.

4.2 Fakturácia

Pri platbe na faktúru je faktúra pre kupujúceho vystavená pri odoslaní tovaru. Splatnosť faktúry je uvedená na faktúre a je najmenej 14 dní od prijatia. Kupujúci mladší ako 18 rokov nemôžu platiť na faktúru.

5. Dodanie

Dodanie sa považuje za vykonané, keď kupujúci alebo jeho zástupca prevezme produkt. Ak nie je čas dodania uvedený v objednávkovom systéme, musí predávajúci dodať tovar kupujúcemu bez zbytočného oneskorenia a najneskôr do 30 dní od objednávky od zákazníka. Tovar musí byť doručený kupujúcemu, pokiaľ nie je dohodnuté inak medzi stranami.

6. Riziko za tovar

Riziko za tovar prechádza na kupujúceho, keď on alebo jeho zástupca prevezme tovar/tovary.

7. Právo na odstúpenie od zmluvy

Ak nie je dohoda výnimkou z hľadiska práva na odstúpenie od zmluvy, môže kupujúci odstúpiť od kúpy tovaru podľa zákona o práve na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci musí informovať predávajúceho o použití práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od začiatku lehoty. Do lehoty sa započítavajú všetky kalendárne dni. Produkt musí byť zapečatený a v pôvodnom balení. Ak lehota pripadne na sobotu, nedeľa alebo sviatok, predĺži sa lehota na najbližší pracovný deň. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za dodržanú, ak bola správa odoslaná pred uplynutím lehoty. Kupujúci má dôkazné bremeno, že právo na odstúpenie od zmluvy bolo uplatnené, a správa by preto mala byť písomná (formulár na odstúpenie od zmluvy, e-mail alebo list). Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť: Pri kúpe jednotlivých položiek začne lehota na odstúpenie od zmluvy plynúť deň po prijatí tovaru/tovarov. Ak sa kúpa skladá z viacerých dodávok, začne lehota na odstúpenie od zmluvy plynúť deň po prijatí poslednej dodávky. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa predĺži na 12 mesiacov po uplynutí pôvodnej lehoty, ak predávajúci pred uzavretím zmluvy neinformoval o tom, že existuje právo na odstúpenie od zmluvy a štandardný formulár na odstúpenie od zmluvy. To isté platí v prípade nedostatočného informovania o podmienkach, lehotách a postupe na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy. Ak obchodník poskytne informácie počas týchto 12 mesiacov, právo na odstúpenie od zmluvy vyprší 14 dní po dni, keď kupujúci dostal informácie. Pri použití práva na odstúpenie od zmluvy musí byť tovar vrátený predávajúcemu bez zbytočného oneskorenia a najneskôr do 14 dní od oznámenia o použití práva na odstúpenie od zmluvy. Kupujúci hradí priame náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ nie je dohodnuté inak alebo predávajúci neinformoval o tom, že kupujúci musí hradiť náklady na vrátenie. Predávajúci nemôže stanoviť poplatok za použitie práva na odstúpenie od zmluvy kupujúcim. Kupujúci môže vyskúšať alebo otestovať tovar primeraným spôsobom, aby zistil povahu, vlastnosti a funkcie tovaru, bez toho, aby právo na odstúpenie od zmluvy zaniklo. Ak testovanie alebo skúšanie tovaru prekročí primeranú a potrebnú mieru, môže byť kupujúci zodpovedný za prípadné zníženie hodnoty tovaru. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu sumu bez zbytočného oneskorenia a najneskôr do 14 dní od oznámenia rozhodnutia kupujúceho o použití práva na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci má právo zadržať platbu, kým nedostane tovar/tovary od kupujúceho alebo kým kupujúci nepredloží doklad o tom, že tovar/tovary boli vrátené.

8. Chyby, nepresnosti a ďalšie nedostatky

Niekedy sa môžu na našej webovej stránke alebo v službe vyskytovať informácie, ktoré obsahujú typografické chyby, nepresnosti alebo vyhlásenia, ktoré sa môžu týkať popisov produktov, cien, kampaní, ponúk, nákladov na dopravu produktu a dostupnosti. Vyhradzujeme si právo opraviť chyby, nepresnosti alebo nedostatky a zmeniť alebo aktualizovať informácie alebo zrušiť objednávky, ak sú informácie v službe alebo na súvisiacej webovej stránke nepresné kedykoľvek, bez predchádzajúceho upozornenia (vrátane situácií, keď ste už objednávku zadali).

9. Onesorenie a nedodanie – práva kupujúcich a lehota na nahlásenie nároku

Ak predávajúci nedodá tovar alebo ho dodá neskoro podľa dohody medzi stranami, a to nie je z viny kupujúceho alebo okolností na strane kupujúceho, môže kupujúci podľa pravidiel zákona o spotrebiteľských kúpach kapitola 5 podľa okolností zadržať kúpnu sumu, požadovať splnenie, zrušiť dohodu a/alebo požadovať náhradu škody od predávajúceho. Pri nároku na porušenie zmluvy by malo byť oznámenie z dôvodu dôkazov písomné (napríklad e-mail). Kupujúci môže dodržať kúpu a požadovať splnenie od predávajúceho. Kupujúci však nemôže požadovať splnenie, ak existuje prekážka, ktorú predávajúci nemôže prekonať, alebo ak by splnenie znamenalo pre predávajúceho takú veľkú nepríjemnosť alebo náklady, že by to bolo v podstatnom nepomere so záujmom kupujúceho na splnení predávajúcim. Ak by sa ťažkosti odstránili v primeranom čase, môže kupujúci napriek tomu požadovať splnenie. Kupujúci stráca svoje právo na požadovanie splnenia, ak čaká neprimerane dlho s predložením nároku. Ak predávajúci nedodá tovar v čase dodania, musí kupujúci vyzvať predávajúceho, aby tovar dodal do primeranej dodatočnej lehoty na splnenie. Ak predávajúci nedodá tovar do dodatočnej lehoty, môže kupujúci zrušiť kúpu. Kupujúci však môže kúpu zrušiť okamžite, ak predávajúci odmietne dodať tovar. To isté platí, ak bolo dohodnuté dodanie v určitom čase rozhodujúce pre uzavretie dohody, alebo ak kupujúci informoval predávajúceho, že čas dodania je rozhodujúci. Ak je tovar dodaný po dodatočnej lehote, ktorú stanovil spotrebiteľ, alebo po čase dodania, ktorý bol rozhodujúci pre uzavretie dohody, môže byť nárok na zrušenie uplatnený v primeranom čase po tom, čo kupujúci dostal oznámenie o dodaní. Kupujúci môže požadovať náhradu škody za vzniknutú škodu v dôsledku oneskorenia. To však neplatí, ak predávajúci preukáže, že oneskorenie bolo spôsobené prekážkou mimo jeho kontroly, ktorú nemohol primerane zohľadniť v čase uzavretia dohody, vyhnúť sa jej alebo prekonať jej následky.

10. Vada tovaru – práva kupujúceho a reklamačná lehota

Ak sa vyskytne vada tovaru, musí kupujúci v primeranom čase po jej zistení alebo po tom, čo mala byť zistená, informovať predávajúceho, že sa bude vady domáhať. Kupujúci vždy reklamoval včas, ak sa tak stane do 2 mesiacov od zistenia vady alebo od okamihu, kedy mala byť vada zistená. Ak tovar má vadu, a to nie je z viny kupujúceho alebo okolností na strane kupujúceho, môže kupujúci podľa pravidiel zákona o spotrebiteľských kúpach podľa okolností zadržať kúpnu sumu, vybrať si medzi opravou a výmenou, požadovať zníženie ceny, požadovať zrušenie dohody a/alebo požadovať náhradu škody od predávajúceho. Reklamácia predávajúcemu musí byť písomná, prostredníctvom e-mailu. Reklamácia môže byť podaná najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru kupujúcim.

11. Oprava alebo výmena

Kupujúci si môže vybrať medzi požiadavkou na odstránenie vady alebo dodaním rovnakého tovaru. Predávajúci sa však môže postaviť proti požiadavke kupujúceho, ak je splnenie požiadavky nemožné alebo spôsobuje predávajúcemu neprimerané náklady. Oprava alebo výmena musí byť vykonaná v primeranom čase. Predávajúci má v zásade právo na najviac dva pokusy o opravu tej istej vady.

12. Zníženie ceny

Kupujúci môže požadovať primerané zníženie ceny, ak tovar nie je opravený alebo vymenený. To znamená, že pomer medzi zníženou a dohodnutou cenou zodpovedá pomeru medzi hodnotou vecí v chybnom a zmluvnom stave. Ak to zvláštne okolnosti odôvodňujú, môže byť zníženie ceny stanovené podľa významu vady pre kupujúceho. Ak tovar nie je opravený alebo vymenený, môže kupujúci zrušiť kúpu, ak vada nie je bezvýznamná.

13. Práva predávajúceho pri porušení zmluvy kupujúcim

Ak kupujúci nezaplatí alebo nesplní ďalšie záväzky podľa dohody alebo zákona, a to nie je z viny predávajúceho alebo okolností na strane predávajúceho, môže predávajúci podľa pravidiel zákona o spotrebiteľských kúpach kapitola 9 podľa okolností zadržať tovar, požadovať splnenie dohody, požadovať zrušenie dohody a/alebo požadovať náhradu škody od kupujúceho. Predávajúci môže podľa okolností požadovať aj úroky z omeškania, inkasný poplatok a primeraný poplatok za nevyzdvihnutý tovar. Predávajúci môže dodržať kúpu a požadovať, aby kupujúci zaplatil kúpnu sumu. Ak tovar nie je dodaný, predávajúci stráca svoje právo, ak čaká neprimerane dlho s predložením nároku. Predávajúci môže zrušiť dohodu, ak dôjde k podstatnému porušeniu platenia alebo inému podstatnému porušeniu zmluvy zo strany kupujúceho. Predávajúci však nemôže zrušiť, ak bola celá kúpna suma zaplatená. Ak predávajúci stanoví primeranú dodatočnú lehotu na splnenie, a kupujúci nezaplatí do tejto lehoty, môže predávajúci zrušiť kúpu.

14. Záruka

Záruka poskytovaná predávajúcim alebo výrobcom poskytuje kupujúcemu práva navyše k tým, ktoré už má podľa nezrušiteľnej legislatívy. Záruka teda neobmedzuje právo kupujúceho na reklamáciu a nároky pri oneskorení alebo vadách podľa bodov 9 a 10.

15. 100% záruka spokojnosti

Záruka spokojnosti, ktorú ponúkame, nie je zákonná, ale ponúkame ju ako gesto od nás v IVISKIN od Tekhuset ApS. Vieme, že naše produkty sú vysokej kvality, a preto sme sa rozhodli ponúknuť všetkým našim zákazníkom 100% záruku spokojnosti na všetky naše IPL prístroje na odstraňovanie chlpov. Táto záruka platí 100 dní od prijatia objednávky zákazníkom. Ak si zákazník praje vrátiť produkt, musí sám hradiť náklady na dopravu do skladu Tekhuset v Dánsku na adresu:

Tekhuset ApS, Husby Alle 19, 2630 Taastrup (https://lagerhotel24.dk/)

Produkt musí byť vrátený neporušený a v pôvodnom balení. V prípade akýchkoľvek poškodení alebo chýb má predávajúci plné právo odmietnuť vrátenie alebo ponúknuť zníženie celkovej sumy za poškodenia/chyby.

16. Osobné údaje

Správcom spracovaných osobných údajov je predávajúci. Pokiaľ kupujúci nesúhlasí s niečím iným, môže predávajúci v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov zhromažďovať a uchovávať len tie osobné údaje, ktoré sú potrebné na to, aby predávajúci mohol splniť záväzky podľa dohody. Osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté iným len v prípade, že je to potrebné na to, aby predávajúci mohol splniť dohodu s kupujúcim, alebo v prípadoch stanovených zákonom.

16.1 GDPR pre newsletter

Osobné údaje o jednotlivých odberateľoch sa zhromažďujú prostredníctvom registrácie pri pokladni alebo z IP adresy, keď sú súbory cookies schválené.
Tieto údaje sú: Emailová adresa, meno a PSČ.

Účelom mena je vedieť, kto sa prihlásil na odber newsletteru. Nie je možné vedieť, kto je odberateľ bez mena. Základom spracovania je „nevyhnutné pre dohodu“.
Účelom emailovej adresy je zasielanie marketingu. Základom spracovania je „súhlas“. To znamená, že ako spoločnosť musíme rešpektovať prianie jednotlivca, ak je súhlas odvolaný.
Účelom PSČ je rozlíšenie medzi rovnakými menami a zabránenie zámene. Základom spracovania je „nevyhnutné pre dohodu“.
Účelom dátumu narodenia je zabezpečenie, že vek spĺňa vekovú hranicu 18 rokov. Základom spracovania je „nevyhnutné pre dohodu“. Tieto údaje zadávate sami, keď sa prihlásite na odber newsletteru.
V prípade, že sa registrovaný pri pokladni súčasne prihlási na odber newsletteru, bude zozbierané aj telefónne číslo ako údaj. Základom spracovania je „nevyhnutné pre dohodu“. Telefónne číslo nebude použité na nič iné ako byť súčasťou profilu jednotlivého odberateľa. Profily sa nachádzajú na platforme pre emailový marketing (Klaviyo), ktorú používame, a môže ich vidieť iba kontaktná osoba.
Osobné údaje sú uchovávané, kým sa jednotlivec neodhlási z newsletteru alebo kým nebudú vymazané kontaktnou osobou.

Informácie o opustených nákupných košíkoch:
Aby sme vám poskytli čo najlepší nákupný zážitok, môžeme vám poslať pripomienkové e-maily, ak opustíte svoj nákupný košík bez dokončenia nákupu. Prijatím používania súborov cookies na našej webovej stránke udelujete súhlas s tým, že môžeme spracovávať vaše údaje na tento účel v súlade s platnými pravidlami ochrany osobných údajov. Kedykoľvek môžete svoj súhlas odvolať alebo spravovať svoje nastavenia komunikácie kontaktovaním nás alebo podľa pokynov v našich e-mailoch. Pre viac informácií o tom, ako spracúvame vaše osobné údaje, si prečítajte našu politiku ochrany osobných údajov.

Ak si prajete vymazať jednotlivé alebo všetky osobné údaje, pošlite e-mail kontaktnej osobe: rodrigo@tekhuset.no.

Podmienky a pravidlá pre newsletter:
– Veková hranica na prihlásenie sa na odber newsletteru: 18 rokov.
– Ponuky sa nevzťahujú na výpredajové tovary.

17. Riešenie sporov

Sťažnosti sa podávajú predávajúcemu v primeranom čase. Strany sa musia pokúsiť vyriešiť akékoľvek spory mimosúdne. Ak sa to nepodarí, môže kupujúci kontaktovať Spotrebiteľskú radu na mediáciu. Spotrebiteľská rada je dostupná na forbrug.dk.

18. Vekové obmedzenie

Ak majú byť produkty používané deťmi, bez ohľadu na vek, odporúča sa vždy, aby bola prítomná dospelá osoba, aby sa predišlo nehodám. Veková hranica na naše produkty je 18 rokov.

Chcete sa dozvedieť viac? Kontaktujte našu zákaznícku podporu tu.